تیم ملی کشتی آزاد با حمایت همراه اول قهرمان آسیا شد
نوشته شده توسط : Arfi :)

طبق گزارشات، سی و پنجمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا در روزهای 3 و 4 اردیبهشت ماه 1401 در شهر اولانباتور مغلوستان برگزار شد و کاروان کشورمان با حمایت بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور (همراه اول) توانست مقام نخست را از آن خود کند. آزادکاران ایرانی با کسب 6طلا، یک نقره و یک برنز، بر سکوی نخست این دوره از رقابت ها ایستادند.
تیم ملی کشتی آزاد با حمایت همراه اول قهرمان آسیا شد

پیش از این در سی و دومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، تیم ملی کشتی کشورمان توانست با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 2 مدال برنز عنوان نایب قهرمانی آسیا را بدست آورد.

همان طور که می دانید همراه اول نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشورمان است، چندی پیش این اپراتور در راستای مسوولیت اجتماعی خود از تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران حمایت کرد و این تیم نخستین تجربه برون مرزی خود عنوان نایب قهرمانی جام کورناکیا ایتالیا را بدست آورد.

جام کورناکیا با سابقه 40 ساله در برگزاری مسابقات رده های مختلف سنی جهان، هر ساله میزبان بازیکنان زیر 17 و 19 والیبال دنیا است و بسیاری از بازیکنان فعلی این رشته ورزشی، سابقه حضور در این جام را دارند.

اولین اپراتور تلفن همراه کشور به عنوان حامی تیم های ملی کشتی و والیبال ایران، این موفقیت های پی در پی را به تمامی ایرانیان و ملی پوشان کشورمان تبریک گفته است.





:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: برچسب‌ها: همراه اول , سیم کارت , سیم کارت دائمی ,
:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: